انجمن زیست شناسی
انجمن زیست شناسی
 
قالب وبلاگ
لینک های مفید

دکتر زمانیان در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ام ابیها، فاطمه زهرا(س) و توصیه به این مطلب که از رهپویان واقعی این بانوی بزرگوار باشیم ادامه داد
دانشکده علوم پایه بدنه اصلی دانشگاه لرستان است و این دانشگاه با دانشکده علوم شکل گرفته و هر روز بزرگتر و بالنده تر شده و در حال حاضر این دانشکده با داشتن 13 رشته دکترا از مهمترین و بزرگترین دانشکده های دانشگاه لرستان است. جایگاه این دانشکده جایگاه خاصی است و محور اصلی دانشگاه است.
دکتر زمانیان با بیان این مطلب که همه این مسئولیت ها امانت اند گفت مهم این است که در مدت فرصت خدمتی که پیش آمده ما با چه دیدی به مسأله نگاه کنیم و چگونه از این فرصت استفاده نمائیم. اگر در این راه هدف ما قربت الی ا... باشد قطعاً برای ما ره توشه ای خواهد بود . از تلاشهای دکتر فرهادی رئیس قبلی دانشکده علوم تقدیر و تشکر و نمود و بیان کرد که ایشان انسان شریف و زحمت کش و متینی بوده و در مدت حضور ایشان در دانشکده علوم پایه به عنوان رئیس دانشکده اقدامات مهمی از جمله جابجایی دانشکده علوم به سایت کمالوند را داشتیم که ایشان نیز زحمات زیادی در این زمینه کشیدند و ما از زحمات ایشان قدردانی می نمائیم.
در ادامه دکتر زمانیان درخصوص دکتر عادلی رئیس جدید دانشکده علوم پایه گفت ایشان یکی از فعالترین اعضای هیأت علمی دانشگاه هستند و از بار علمی بالایی برخوردار بوده و در جشنواره خوارزمی مقام کسب نمودند که این افتخاری است برای دانشگاه لرستان و امیدواریم که دوستان حاضر در دانشکده علوم پایه با ایشان همکاری نموده و زمینه پیشرفت دانشکده علوم را فراهم سازند.
پس از آن دکتر محسن عادلی رئیس جدید دانشکده علوم پایه گفت: ضمن تقدیر و تشکر از دکتر زمانیان و اعضای هیأت رئیسه به واسطه ی حسن اعتمادشان نسبت به اینجانب امیدوارم که با همکاری همکاران و دوستان در دانشگاه بتوانیم اقداماتی اساسی را در زمینه سر و سامان دادن به دانشکده پس از جابجایی داشته باشیم.ایشان بیان کردند اگر دانشکده علوم پیشرفت دارد مرهون زحمات دوستانمان در طی سالیان متمادی است و این دانشکده کارهای زیادی می طلبد بخصوص با وجود نقل و انتقال کارها دو برابر شده و بی شک در کنار زحمات دکتر زمانیان این کار بهتر و راحت تر میسر است. یکی از شاخصه های دانشکده علوم پایه این است که از عوامل مؤثر بر پیشرفت و توسعه دانشگاه است . توسعه دانشکده علوم پایه مساوی است با توسعه دانشگاه و برعکس. و تمام تلاش من این خواهد بود تا در اولین فرصت مسأله جابجایی کاملاً حل شود و این همکاری دوستان را می طلبد. 


نظرات شما عزیزان:

عزیزی
ساعت23:09---28 فروردين 1391
خووب اینم از رییس جدید دانشکدمون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:51 ] [ رضا لطفی زاده ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ زیست شناسی خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 121571
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 273
تعداد آنلاین : 1